Helg, helg, helg!

Äntligen är det fredag! Och imorgon är det lördag... Imorgon åker jag, sambon och vår älskade dotter till Ikea i Uppsala på förmiddagen för att köpa de sista delarna till vårt kök som vi renoverar. Det kommer att bli såååå fint när det är klart! Vi har fått fantastisk hjälp av två av mina bröder, sambons bror och en kär vän. Tänk att vi har sån tur att ha så underbara människor i våra liv!

Imorgon börjar alltså dagen med en tripp till Ikea, men det roliga slutar inte där... ;0)
På kvällen ska jag till en älskad vän och vi ska ha tjejkväll! Vi blir sju stycken tror jag. Det kommer att bli en kanonkväll/natt med god mat, spel och MYCKET snack och skratt! Jag ser framemot det såååå mycket!

Det blev ett kort och lite blandat inlägg idag, men ett positivt inlägg blev det iallafall...



På återskrivande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0