Sent - bättre än aldrig

Igår måste det ha blivit någon bugg i systemet här på blogg.se...
Det inlägg jag skrev och publicerade igår blev aldrig publicerat. Mitt GRATTIS till det fantastiska OS-guldet och gratulationen på min väns födelsedag, fick jag publicera nu istället. Märkligt!
När man är klar med ett inlägg här i bloggen har man tre val; Förhandsgranska, Spara som utkast och Spara&publicera. Jag klickade som vanligt på Spara&publicera-rutan, gick in på min blogg och såg inlägget. Nu när jag gick in på bloggen så var det inte kvar som publicerat... Skumt! Därför ser mitt förra inlägg ut som att jag skrev det idag.
Ni som har koll på OS, vet att guldet togs igår 24/2 och Sussie, du vet att din födelsedag inte är idag.
Det är uppenbart att allting inte alltid blir som man tänkt sig. Men bättre sent än aldrig, därför låter jag mitt förra inlägg publiceras nu då istället, tydligen...
Jag hoppas att det här inlägget publiceras som det ska, alltså idag 25/2. :0)

Detta inlägg...
Intressant? -Nej.
En förklaring? -Ja.

Nu såg jag något ännu märkligare! Mitt förra inlägg "GRATTIS" ser tydligen inte alls ut som att det publicerades nu. Så det här ointressanta inlägg har jag alltså inte behövt skriva......... SUCK!! Irriterande!
Jag ber om ursäkt för detta helt onödiga och ointressanta inlägg. Ibland orkar jag bara inte ändra. Hoppas på mer energi till något lite mer givande inlägg så snart som möjligt.



Hoppas att ni får en god natt med skön sömn. Dröm glada drömmar!




På återskrivande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0