GRATTIS

Grattis våra fantastiska skidåkare till OS-GULDET!!
Vilken prestation och vilken underbar känsla när Marcus Hellner tog den svenska flaggan och åkte på en skida över mållinjen! HÄRLIGT KILLAR!!!
Extra skönt är det att vi får Norge bakom oss i resultatlistan. Petter Northug fick nog ett djupt sår i tungan när han bet i den ikväll... Man ska inte ropa hej... ha ha ha ha ha -Ja, jag hånskrattar lite.
Däremot måste jag erkänna att Northug gjorde en oerhört stark insats ikväll! Vilken skidåkare! MEN det räckte inte! :0)



Passar på att fortsätta mitt tema, GRATTIS, och gratulerar en fantastisk vän på födelsedagen!

Sussie
Jag älskar dig och jag är glad och stolt över att du finns i mitt liv. Hoppas att du har haft en bra födelsedag. Många pussar och kramar till dig, min vän!





På återskrivande!

Kommentarer
Postat av: Sanna J Rehn

Åååå!!! PUSS gumman! Är så oerhört glad att du finns i mitt liv! Jag älskar dig med! TACK för gratulationen och TACK för att du är DU!

2010-02-27 @ 20:59:04
Postat av: Sanna J Rehn

Vad tokigt! Jag kommenterade det här inlägget för längesen! TACK hjärtat! DU betyder så mycket för mig med!! Otroligt! Älskar dig! PUSSPUSSPUSSPUSS

2010-03-06 @ 10:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0