Förlåt, älskade vänner!

Just nu är jag nog världens sämsta vän!
Det är knappt så jag orkar ringa, skicka sms, inte ens svara på sms.... Känner mig hemsk! Hoppas att mina vänner vill ha kvar mig ändå!?! :0(
Det säkraste sättet om någon skulle vilja ha tag i mig är att ringa, iallafall just nu. Jag brukade vara en sms-drottning, men nu är det så mycket i mitt huvud att jag nästan har glömt hur man gör. HJÄLP! Hoppas hoppas HOPPAS att det ändras, SNART! Det är inte kul på något som helst sätt att känna sig så här, men det går ju över. Även om det, för tillfället, känns som att det aldrig ska göra det, så vet jag att det kommer att gå över. Det här är bara ett tillfälligt tillstånd, men det är lika tungt för det!

Till mina älskade vänner, ni vet vilka ni är...
Jag är hemskt ledsen och hoppas att jag inte gör er alltför irriterade just nu! Hoppas att ni kan ha överseende. Ni ska veta att jag tänker på er, mycket oftare än ni anar! Ni betyder oerhört mycket för mig och jag är så glad och tacksam över att ha er i mitt liv. Jag är stolt över att ni vill ha mig som vän. Glöm aldrig det! Puss å kram!






På återskrivande!

Kommentarer
Postat av: Sanna J Rehn

Älskar dig hjärtat!!!

2010-02-19 @ 10:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0