Vilket mörker!

Åh, jag är så less på det här mörkret nu! Det känns som att jag har tappat stinget helt... Känner mig lite "nere" och irriterad mest hela tiden. Jag har knappt något tålamod kvar, dessutom är jag trött. Det känns som att oavsett hur många timmar jag sover på natten så vill jag bara ligga kvar i sängen och dra täcket över huvudet och somna om så fort klockan ringer på morgonen.
Stackars min älskade sambo och dotter!! Jag kan knappast vara lätt att leva med för tillfället...

Hoppas att snön kommer snart så att det blir lite ljusare! Tänk om snön kunde komma nästa helg och stanna till mars... Tänk att få en jul med mycket snö. Vilken dröm!

Jag har egentligen hur mycket som helst att skriva om här, men just nu känner jag inte för att göra någonting alls. Till och med att laga mat är tungt. I detta skrivande ögonblick är det ändå en aningens kul att skriva och få ur mig lite av det jag känner. Det är kanske inte så kul för er att läsa, men jag orkar inte ens bry mig om det just nu. Förhoppningsvis orkar jag skriva lite mer, antingen senare ikväll eller imorgon. Om jag gör det, så lovar jag att inte skriva ett så här deprimerande inlägg om mig själv....

Hoppas att ni har en skön torsdagskväll!
Kom precis på att det är CRIMINAL MINDS kl. 21, så jag är faktiskt mycket gladare nu än när jag skrev det här ovanför! Tänk vad fort känslor kan ändras. Även om det är tillfälligt...


På återskrivande!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

kramar om

2009-11-19 @ 23:33:53
URL: http://hugge.se
Postat av: pernilla

"upp med morrhåren"....styrkekram

2009-11-20 @ 09:07:30
Postat av: Sanna J Rehn

Åååå älskling! Jag har kikat in här varje dag för att se o du skrivit något nytt... Det ÄR jobbigt med mörkret men du är ABSOLUT inte ensam med att känna dig nere... man blir ju så less på sig själv!!! Men det vänder snart!!!! Snart är det dags att plocka fram allt mysigt julpynt!! Sen gårvi motvåren!!! PUUUUUSS

2009-11-20 @ 09:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0