Mmmmmmmassage!

Igår kväll hade jag en kanontrevlig kväll! Min svägerska fixar varje år en MÅ-BRA-kväll på sitt jobb och på den var jag alltså igår.
Vi åt en fantastiskt god lasagne med aubergine i. Det var nog den godaste lasagnen jag någonsin ätit, om jag ska vara ärlig. Min kära svägerska är så otroligt duktig på att laga mat! Hon är faktiskt duktig på det mesta... Och dessutom ser hon oerhört bra ut! Nej då, jag är inte avundsjuk. Jag är bara glad över att ha henne som svägerska.
Tillbaka till kvällen...
Under kvällen kunde man göra olika behandlingar. Jag valde massage... Åh, vad skönt det var!! Du är bäst, Malin!
Annat man kunde välja på var bl.a. ansiktsbehandling, manikyr, sminkning och lite till.
Det var de duktiga tjejerna från Kårsta Stationshus (http://www.kårstastationshus.se/) som var där och gjorde fantastiska jobb.
Förutom behandlingar, så såldes det även smink och smycken. Tyvärr tillät inte min ekonomi något mer än mat och massage, men det kanske var lika bra. Det hade nog blivit kanske lite väl mycket köp annars... Jag blev nämligen jättesugen på en hel del smink de hade.
Som tur är så kan man köpa presentkort på Kårsta Stationshus, så det är det jag önskar mig i julklapp. Man får inte va' dum, då kan man bli aikare..... ;0)

En seriös fundering...
Varför unnar man sig inte mer av olika sorters kroppsbehandlingar??!! Det är ju så underbart härligt!
Jag ska verkligen göra ett allvarligt försök att börja unna mig massage eller något annat skönt på Kårsta Stationshus, iallafall varannan månad. Det är bättre än hur mitt måbra-schema har sett ut hittills, ca en gång vart 5:e år... SKÄRPNING på den fronten!!

Ta hand om er!





På återskrivande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

massage is the shit, man!

2009-11-28 @ 16:13:43
Postat av: Sanna J Rehn

Det är du värd hjärtat!!!

2009-11-30 @ 21:49:23
Postat av: En liten vän!

hörru, inte den bästa uppdateringen här :P



det skulle vara roligt med en bild ibland ;) kram!

2009-12-10 @ 10:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0