Min favoritserie

Åh, vad jag tycker om mina torsdagskvällar kl. 21.00-22.00! Den tiden sitter jag skönt i soffan och kan inte slita blicken från vår tv. Min favoritserie visas då på kanal 5... CRIMINAL MINDS! Det är hur bra som helst, även om man (oftast) vet att slutet är gott - allting gott. Dessutom tycker jag att det blir bättre och bättre för varje program.

Om du tycker om amerikanska kriminalserier med thrillerkänsla så rekommenderar jag verkligen Criminal Minds (om du mot förmodan har missat det...)!! Det är fristående avsnitt, utom vid enstaka tillfällen. Om det visar sig vara ett dubbelavsnitt, blir jag lika frustrerad varje gång över att behöva vänta en hel vecka på nästa. Jag blir berörd av varje program, mår alltid halvdåligt av det och ibland gråter jag lite. Låter egentligen som en serie jag borde avråda alla att se, men nej, TVÄRTOM! Jag kanske är lite knäpp, men det underlättar... ;0)

Jag önskar alla er, som är lika knäppa som jag, trevlig tv-stund på torsdagar!






På återskrivande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

we all love criminal minds ;)

2009-11-16 @ 17:21:41
Postat av: Jois

Själv skulle jag gäärna vilja bli lite mera som House (tisdagar 21:00) =)

KRAM

2009-11-18 @ 16:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0