Helt ointressant inlägg?

USCH, vad jag tycker illa om att inte vara ärlig och säga saker när jag egentligen vill!

Jag befinner mig i en situation där jag har två val:
1) Att säga vad jag tycker och göra situationen värre.
2) Att vara tyst och fortsätta vara irriterad.
Just nu väljer jag alternativ 2, det känns som det rätta valet för tillfället iallafall. Det är ju tur att möjligheten att ändra sig finns, om jag skulle göra det. Väljer jag alternativ 1, så kan jag ju inte ändra mig.......

Jag förstår om du inte tycker att det här var ett så intressant inlägg, men jag var tvungen att skriva av mig lite.
Vad är det jag har skrivit egentligen? -Så gott som ingenting!
För mig känns det ändå lite bättre, men jag lovar att såna här innehållslösa inlägg inte kommer att dyka upp så ofta!



På återskrivande!

Kommentarer
Postat av: Sanna J Rehn

Usch då! Såna situationer är jobbiga... men det tar på energin att vara irriterad oxå, man bygger på den o tillslut exploderar man, iallafall jag =OS. Det är dock främst min käre make som får ta smällarna, stackarn. Nu håller Elias på o ska trycka på tangenterna så jag måste säga hej! Han hälsar förresten ;O) Puss gumman!

2009-11-08 @ 10:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0