Helg helg helg... Tjohoooo!

Nu är det ÄNTLIGEN helg! Det är såååå skönt. Ikväll blir det mys i soffan och Idol...
Imorgon, däremot, blir det en helkväll på vår lokala restaurang/pub. Vi ska ha Singstar-kväll med lite gott att äta och dricka. Singstar är ju HUR KUL SOM HELST!
Jag ska verkligen försöka se till att vinna så många gånger som möjligt... Förlorar jag för mycket kanske den dåliga (värdelösa) förloraren i mig vaknar, så låt mig vinna om ni märker att min underläpp börjar puta. :)

Det kommer att bli en kanonkväll med mycket prat, skratt och sång. Ikväll ska jag köpa låtar på internet så att det blir lite fler att välja på imorgon.

Om du vill så får du GÄRNA komma förbi och sjunga lite imorgon tillsammans med oss andra sångfåglar av rasen gök! För 150kr får man en osttallrik, lite plocksnacks och en öl/ett glas vin eller en sommarcider. Är du inte sugen på just det, så kan du äta det som finns på menyn, såklart.
VÄLKOMMEN!

Det känns så bra att ha något att se framemot i detta mörker.

Trevlig helg allihop!


På återskrivande!

Kommentarer
Postat av: Carina D

En pub som kör singstar?! Fasen vad skoj det låter! Vad heter stället och var ligger det? Har aldrig hört att man kan göra det 'på lokal'...



Åkte du dit? Var det kul?

2009-11-21 @ 21:59:51
URL: http://carinas-swecourt.blogspot.com
Postat av: some

hopppas det var trevligt! singstar ÄGER :D

2009-11-22 @ 00:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0