Härliga Djurgår'n!

Det blev Allsvenskan som blir den hetaste serien nästa år, HÄRLIGT!
Vilken UNDERBAR avslutning på den här veckan!
Ibland är det skönt att vara pessimist, då kan jag ju bara bli glad... Och vad UNDERBART GLAD jag är!! Mitt älskade DIF visade riktig Djurgårdsanda idag och bevisade att vi tillhör Allsvenskan. Vad härligt det är att få vara genuint glad över ett fotbollsresultat, det var alldeles för länge sen sist! Men NU KÖR VI! Vi ger ALDRIG upp!!
Jag är stolt över spelarnas beslutsamhet och hjärta. GRATTIS till den Allsvenska platsen och TACK!
"Vi håller ihop, i vått och i torrt, för skölden med färgerna gult, rött och blått!"
"RÖTT, för blodet genom hjärta och ven. GULT, för solens värmande sken. BLÅTT för himmel, regn och hav. STOCKHOLMS STOLTHET, VÅRAT LAG!"

För evigt trogen DIF!






På återskrivande!

Kommentarer
Postat av: Hanna

FÖR ALLTID OAVSETT!! JAG ÄLSKAR DJURGÅR`N!!

Som du säger TACK!

2009-11-08 @ 22:44:10
Postat av: Sanna J Rehn

O Djurgården tills jag dör... sektion F rad 7 plats 19//Peter

2009-11-09 @ 21:37:45
Postat av: Micke

Fint att ni stannade kvar, sex poäng säger man ju inte nej till. =)

2009-11-11 @ 09:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0