En liten kommentar värmer så mycket

Ni anar inte hur glad jag blir när jag går in här på min sida och får läsa kommentarerna jag har fått av er. Jag blir faktiskt lite pirrig så fort jag ser att jag har fått en ny kommentar. Det kanske är lite larvigt, men jag blir verkligen ärligt jätteglad!
Idag gjorde jag något man inte ska göra på jobbet för första gången, faktiskt... Jag smet in hit på min rast för att kika om jag fått någon ny kommentar på något av mina inlägg. Till min glädje hade jag fått TVÅ! Det kanske inte är så många, men jag blir otroligt glad så fort någon har skrivit en kommentar. Jag tycker om all feedback jag får!
Om jag ska vara ärlig, så var det en av de här kommentarerna som värmde extra mycket! Kommentaren var från en tjej som heter Hanna Johansson... Nu är det så att jag är VÄRDELÖS på namn, men jag tror faktiskt inte att jag känner henne. OM jag skulle göra det så får jag skämmas litegrann och känna mig lite dum!
Hennes kommentar gjorde mig iallafall oerhört glad och räddade min eftermiddag. Jag hoppas att du vill fortsätta följa min blogg, Hanna, även om jag kanske gjort bort mig och inte vet om jag känner dig... TACK för dina värmande ord! Och KRAM tillbaka!

Många kramar till alla er som tar er tid att skriva en kommentar! Ni ska veta att ni gör mig gladare än ni tror...




På återskrivande!

Kommentarer
Postat av: Karolina Mroz & Rebecka Lindström

KICKI! På tal om kommentarer, vill vi bara berätta att din blogg är fenomenal. Vi gillar din inre tankegång som du förmedlar i texten här! Fortsätt kämpa, kramar från dina gamla söta favvo-elever.



Förvänta dig ett besök av oss inom en snar framtid!

2009-11-11 @ 22:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0