Lås in idioterna och släng nyckeln!

Vilka IDIOTER det finns!!!
Igår ville jag inte skriva om idioterna som sprang in på planen när mitt vackra DIF blev klara för Allsvenskan.
Idag kan jag inte låta bli! När slutsignalen gick igår var jag överlycklig! 3-0 till Djurgår'n och platsen i Allsvenskan var klar. Då springer folk in på planen för att hylla spelarna för den fantastiska insatsen. Eftersom jag har jobbat inom säkerheten för DIF så är jag lite arbetsskadad och tycker inte att det är helt okej att man springer in på planen överhuvudtaget, men det är inte för att förstöra åtminstone. MEN då finns det IDIOTER som går på Assyriska spelare och slår till dom. Ursäkta språket, men VAD I HELVETE håller de på med??????????!!!!!!!!!!!!!!!!! Dessutom ska de kalla sig Djurgårdssupportrar...... PINSAMT!
Som Djurgårdssupporter hyllar man Djurgårdens IF och älskar sitt lag! Inte FAAN hoppar man på motståndarna och misshandlar dem! Jag är så trött på dessa IDIOTER så jag vet inte vad jag ska ta mig till...
Nu måste Sveriges regering och riksdag förstå att man måste ändra på lagar och förordningar.
De här människorna som bara är ute för att förstöra måste BORT från arenorna! Helst skulle de sitta inne...
Det finns säkert några som tycker att de inte BARA vill förstöra, men det säger jag att de vill. En människa som bara har tanken på att slå någon som håller på, eller spelar i, ett annat lag, ska få 10 års tillträdesförbud på alla Sveriges arenor. Det finns ingen intelligent person som påstår att såna människor gör någon nytta för sin klubb!
Jag är så less på att det ska daltas med idioterna som säger sig tillhöra olika klubbar. Nu får det vara slut med det och jag hoppas verkligen att lagarna ändras till fotbollssäsongen 2010.
Låt oss få vara stolta Djurgårdare, eller vad man nu är. Vi ska inte behöva skämmas för att en liten klick idioter bevisar gång på gång att de är just det. IDIOTER.


Jag skulle kunna skriva så mycket mer om det här, men jag måste begränsa mig... Vad jag kan säga är iallafall att det tyvärr inte är sista gången jag skriver om det.



På återskrivande!

Kommentarer
Postat av: Carina D

Finns ju lagar och regler ju. Misshandel! Gäller bara att identifiera puckona... Synd att folk ser likadana ut i sina svarta jackor bara. :-/ Håller med, man blir så trött. Och förbannad!



Förresten, när vi identifierat puckona så tycker jag också att vi ska låsa in dem och slänga bort nyckeln. I Assyriskas omklädningsrum...

2009-11-09 @ 21:44:07
URL: http://carinas-swecourt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0