Älskade vänner - ni vet vilka ni är!

Jag är så glad över att ni finns, mina älskade vänner!
Mina sanna vänner... Ni som finns här i medgång och motgång, glädje och sorg. Ni som delar med er av ert liv och tillåter mig att vara den jag är. Jag är så oerhört tacksam över att ni finns i mitt liv! Ni betyder oändligt mycket för mig. Vår vänskap kan inte hyllas tillräckligt... Jag finns här för er, alltid - oavsett!
Jag är lyckligt lottad som har just er som vänner!

Jag älskar er av hela mitt hjärta!



På återskrivande!

Kommentarer
Postat av: Jois

Detsamma alskade än. Tack för senast! ;o)

2009-11-06 @ 08:35:58
Postat av: Linda

Du e väl helt underbar på att skriva!! Tycker att du gjort helt rätt att starta den här bloggen, själv skulle jag nog inte kunna fixa det. Love you gums.

2009-11-06 @ 09:06:17
Postat av: Hanna

LÖVE U TUUU!!! allvarligt: tack för att du e min vän.. puss

2009-11-06 @ 16:20:51
Postat av: Sanna J Rehn

Du är en fantastisk människa och vän! Är så glad att du finns. Du är trygghet och glädje. Tack för att du är DU! Älskar dig!!!!!!!!!!

2009-11-06 @ 23:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0